2 Temmuz 2014 Çarşamba

GooMass Beni Dolandırdı!

Arkadaşlar ben satış ortaklığını öğrenmek için GooMass'a 98 TL verdim siz vermeyin diye anlatıyorum. İnternette gördüğüm yazılara reklamlara aldandım GooMass en iyi eğitim kitiymiş insanlar çok para kazanıyormuş diye inandım dedim ki satın alayım ben de kazanayım ama sanırım dolandırıldım. Siz de girip inceleyin diye goomass yazılarına linki koyuyorum o linkten indirdim.

Hiç düşünmedim 98TL parayı kredi kartımdan çektirdim. Mail kutuma bi link geldi tıkladım indirdim bilgisayarıma. Açtım başladım kurcalamaya içinde Allah var çok konu var içinde çok şey anlatıyor kurcalasanız hekır olursunuz internet sitesi kurmaktan tutun nasıl yazı yazmamız gerektiğine kadar ayrıca herşey kanıtlı ama ben direk para kazanacağımı düşünmüştüm. 

Yani orada diyor ki satış ortaklığından para kazanmak için site kurun, blog kurun, forumlarda reklam yapın, facebook, twitter üzerinden sayfalar kurun ve paylaşın. Kimsenin hakkına girmek istemem belki de kazananlar gerçekten vardır ama ben GooMass denen kitabı bilgisayarıma indirince hemen para kazanmayı bekledim çünkü 98 TL verdim, balık tutmayı öğrenmek değil balığın kendisini istiyorum.

Herkes sabırlı olmam gerektiğini söylüyor bense çok sabırsızım 1-2 ay bekleyemem. O halde adwords reklamlarını dene diyor GooMass başka bir pazarlama tekniği için ilk günden kazanabilirsin diyor. O da google reklamları demek oluyor ve reklam vermek için para ödemek gerekiyor. Ben artık para ödemek değil para kazanmak istiyorum. 

Ben bi ev hanımıyım evin bütçesine katkım olsun diye bu işe girmek istedim ama sabredemem bi anda olsun isterim ben.  Belki sabretsem GooMass'ın dediklerini uygulasam para kazanırım ama şimdiye kadar kazanmış olmam lazımdı. Yöntecilerine hergün mail atıyorum sağolsun ilgileniyorlar her mesajıma cevap veriyorlar ama ben daha kolay yoldan para kazanmak istiyorum bunu onlara da söyledim. Bana söyledikleri şey istersem seminerlerine ücretsiz katılıp öğrenmemi sağlayabilecekleri. Sanırım ben birazda evhamlıyım o yüzden önyargılarımı aşamıyorum. 

Siz de benim gibi GooMass'ı indirip anında para kazanacağınızı düşünüyorsanız uzak durun. GooMass eğitim kiti internetten nasıl para kazanabileceğinizi öğretiyor ona lafım yok ama bu belki 1-2 ayınızı alır yani seçim size kalmış ben oturup nasıl satış ortaklığı yapabilirim diye 1 ay yazı okuyamam! 






10 yorum:

  1. Arkadaşım sen goomass dolandırıcı sahtekar doğru değil falan demişsin ama yazdıklarından ben suçu sende buldum :) hatta k bakma ama güldüm okurken. Ben iki senedir ciddi paralar kazanıyorum bu işten. Sen yeteri kadar üstüne düşmemişsin ya da armut piş ağzıma düş istiyosun da öyle olmuyor bu işler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kazanıyorum sen goomass ı şikayet ediyosun. Bide öyle bi yazmışsın ki okuyan gerçekten goomass para kazandırmıyor sanar. Ayıp bence yaptığın kendin yapamadın diye suç atman. Binlerce insan goomass sayesinde para kazanıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bunda goomass in suçu ne yaa ayrica bir iki ay bile bekleyemem diyorsun.O kadar kolay kim kazandi ki sen kazanacaksin yazini okurken dedim heralde yillarca beklememiz gerekiyo bi iki ay nedir oturdugun yerden para kazanmak icin.Millet senelerce okuyor para kazanmak içiN.Yazik yaa.

    YanıtlaSil
  4. Aferin.Goomass denilen ürünü iyi pazarlamışsın

    YanıtlaSil
  5. Aferin.Goomass denilen ürünü iyi pazarlamışsın

    YanıtlaSil
  6. Bu nedir ya ters psikolojimi yapmaya çalışıyorsun GooMass alasım geldi şimdi

    YanıtlaSil
  7. Yorumları da kemdi yazmış kerata, kekleyerek satış yapmaya çalışıyor bu sayfada :) Akıllıca gibi görünüyor ama senden akıllı olan bir ziyaretçiye bu sayfa çok itici gelir. Direk reklam kokan bir sayfa hazırlamışsın. Böyle pazarlayamazsın kardeş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benced öyle goomass,ı satmanın pazarlamanın bir başka yöntemi olsa gerek tersten goomass,ı tanıtmak

      Sil
  8. Ben ilk çıktığı zaman almıştım ama hiç bir para kazanamadim goomasstan

    YanıtlaSil
  9. yazısında goomass tan para kazanamadım diyo ama altınada Goomass Satın Al butonunu eklemiş. Evet güzel taktikmiş

    YanıtlaSil